دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
  • تاریخ انتشار : 1390/07/13 - 12:17
  • تعداد بازدید : 1812
  • تعداد بازدیدکننده : 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zi98

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده بهداشت دانشگاه برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان صبح روز دوشنبه مورخ 11/7/90 با حضور معاونین آموزشی و دانشجوئی فرهنگی، رئیس دانشکده بهداشت و جمعی از اساتید آن دانشکده و دانشجویان برگزار شد...




مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان صبح روز دوشنبه مورخ 11/7/90 با حضور معاونین آموزشی و دانشجوئی فرهنگی، رئیس دانشکده بهداشت و جمعی از اساتید آن دانشکده و دانشجویان برگزار شد.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود و معرفی دانشگاه به آنان گفت: دانشجو علاوه بر درسی که استاد به او می دهد باید برای بدست آوردن علم از طریق پژوهش نیز تلاش نماید. دکتر محمود سلامی افزود: سرفصل دروس در همه دانشگاهها یکسان است و اختلاف سطح علمی دانشگاهها، ناشی از تلاش دانشجویان برای بدست آوردن علم از طریق پژوهش است.



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در این مراسم، تقارن ماه مهر با هفته دفاع مقدس را زمینه ای برای یاد آوری رشادتها و ایثارگری ها ی رزمندگان و جانبازان معرفی کرد و گفت: تحصیل علم امروز ما در سایه آرامش و آسایش، مدیون رشادتهای ایثارگران است و اکنون وظیفه ما ادامه راه ایشان است. دکتر طاهره مازوچی در ادامه با اشاره به مقام خلیفه اللهی انسان در زمین افزود: بشر باید در همه ابعاد که مخصوص یک انسان است رشد داشته باشد. وی از دانشجویان خواست از تمامی امکانات فرهنگی، رفاهی و ابزارهای آموزشی و تفریحی که برایشان فراهم شده است استفاده لازم را ببرند.



رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود گفت: ارتقاء سطح شاخص های بهداشتی در کشور از اصلی ترین اهداف دانشجویان و اساتید و فعالان دانشگاههای علوم پزشکی است. دکتر مسعود مطلبی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی تعداد انگشت شماری دانشکده بهداشت فقط در شهرهای بزرگ ایران وجود داشت، افزود: شاخص های بهداشتی نسبت به قبل از انقلاب در کشور ما پیشرفتهای قابل قبولی داشته و این مرهون تلاشهای دست اندرکاران فعال عرصه بهداشت است. وی اذعان داشت: کارکردن عرصه بهداشتی از جهاتی خاص به مراتب دشوارتر از عرصه درمان است چرا که بیماران برای درمان خودشان به پزشک مراجعه کرده ولیکن در عرصه بهداشت این ما هستیم که بایستی فعالانه در جامعه جستجو کرده و مشکلات بهداشتی را پیدا کرده،عاشقانه و با علاقه در جهت رفع آنها بکوشیم.رئیس دانشکده بهداشت با تاکید بر اینکه امروزه شاخص های بهداشتی یکی از مهمترین معیارهای توسعه کشورها معرفی می شود، گفت: نیاز جوامع به رشته های بهداشتی به مراتب بیشتر از درمان است چرا که با پیشرفت عرصه های بهداشتی نیاز به خدمات توانبخشی و درمانی کمتر می شود.



دکتر مسعود مطلبی در پایان خطاب به دانشجویان جدیدالورود، شرکت در کلاسهای فوق برنامه و کارگاههایی را که در طول ترم برگزار می شود، ارتباط مستقیم با مشاور، استفاده مطلوب از امکانات و مراکز آموزشی، پژوهشی، تفریحی و همکاری مستمر با نهاد های دانشجویی فعال و استفاده از تجربیات دانشجویان مقاطع بالاتر را توصیه کرد. 




  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 9252
کلمات کلیدی

تصاویر

http://healthf.kaums.ac.ir//UploadedFiles/NEWS/salami90.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب