دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
  • تاریخ انتشار : 1395/07/29 - 11:26
  • تعداد بازدید : 1070
  • تعداد بازدیدکننده : 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZQk9

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اعلام فراخوان شرکت در این جشنواره کلید خورد. برای اولین بار در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، دانشجویان کل کشور امکان رقابت در یک جشنواره فرهنگی را خواهند داشت.




به گزارش مفدا، تقویت فضای پرنشاط وانگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، توسعه و تقویت مشارکت دانشجویان خصوصاً در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی دانشجویان و ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌مندی از ابزار هنر از جمله اهداف برگزاری جشنواره هشتم است.



از جمله تغییرات مهم و منحصر به فرد جشنواره هشتم، امکان شرکت دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.



همچنین اضافه شدن بخش کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به جشنواره هشتم، یکی از تغییرات دیگر این دوره جشنواره نسبت به جشنواره سال گذشته است.



 اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اخلاق اسلامی و انسانی، انسجام و وفاق ملی، اقتدار ایرانی و اهتمام به مشکلات جوانان از جمله محورهای مورد تأکید در هشتمین دوره جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.



در جشنواره هشتم شرکت‌کنندگان در بخش‌ها و رشته‌های ادبی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و موسیقی با هم به رقابت خواهند پرداخت.



سطوح جشنواره:



·  موضوع آزاد: ویژه دانشجویان دانشگاه­های علوم پزشکی وزارت بهداشت



·  موضوع سلامت ویژه کارمندان، اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه­های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانش­آموختگان علوم پزشکی کشور (جامعه پزشکی کشور)



·  موضوع سلامت ویژه دانشجویان آموزش عالی کشور ( وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی)



کلیه متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت festival.behdasht.gov.ir از اول آبان ماه تا اول دی ماه برای ثبت نام و ارسال اثر اقدام کنند.



 آیین­ نامه جشنواره



کانال تلگرام:




  •   @farhangikaums


  •   @radanews  


    دبیرخانه دانشگاهی جشنواره:



    معاونت فرهنگی دانشجویی- مدیریت فرهنگی –امور فرهنگی دانشگاه –خانم اله­ وردیان



    تلفن تماس : 55543024-031-55540021-031-داخلی 548





******************************



نکات قابل توجه:




  •  دانشجویان متقاضی در رشته ­های تئاتر صحنه ­ای، تئاتر خیابانی، نمایشنامه­ خوانی باید قبل از شروع به تولید اثر از طریق سایت جشنواره و یا راه­های ارتباطی با دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی متن­های خود را به منظور بررسی ، تأییدیه به دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی ارسال نماید.


  •  صاحبان آثار پس از تماس بادبیرخانه و ارسال متن اثر خود و ثبت آن در دبیرخانه منتظر تماس کارشناسان این بخش باشند تا راهنمایی و مشاوره­ای را جهت افزایش کیفیت آثار خود دریافت نمایند.


  • دانشجویان دانشگاه­های علوم پزشکی وزارت بهداشت می­توانند با همکاری دانشجویان دانشگاه­های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تئاتر صحنه­ای و خیابانی در بخش ویژه سلامت، با توجه به اولویت­های موضوعی حوزه سلامت تولیدات مشترک داشته باشند.



 گفتنی است در این بخش همه آثار تولیدی باید با محتوای سلامت باشد و آثار به صورت فنی و محتوایی داوری خواهد شد.



حداکثر مهلت ارسال متن­های نمایشی جهت تأئید توسط دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی 10 آذر ماه می­باشد.



دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی: 81455553-021 برای ارسال فایل متن­ها به شماره زیر با ذکر مشخصات و دانشگاه تلگرام نمایید.09212657430




  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 9909
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب