1.امور دبيرخانه:
ارجاع نامههای وارده به دانشکده به سرپرست
ارجاع نامه های وارده از طرف مسئولین دانشکده به واحدهای مربوطه
اسکن کلیه پیوستهای نامه و ارجاع آنها به قسمتهای مربوطه
جستجوی سریع سوابق نامهها در کوتاهترین زمان
ثبت و اسکن و نگهداری کلیه نامهها به انضمام پیوستها در فایلهای مربوطه
پاسخگویی به ارباب رجوع و اطلاعرسانی به آنها از روند درخواستشان بصورت حضوری یا تلفنی
اطلاعرسانی به کارکنان در مورد نامهها و پوسترهای ذیربط از طریق نصب در تابلو و غیره
پیگیری کلیه مکاتبات داخلی و خارجی دارای سقف زمانی تعیین شده
کنترل گردش ارجاعات شامل خدمات ارجاع دهندگان و اقدام کنندگان
طبقهبندی و حفظ کلیه نامههای وارده و صادره در فایلهای مربوطه
گزارشگیری از آخرین وضعیت کاری در کارتابل پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است
2.تايپ نامهها: شامل نامههاي اداري،مالي،کارگزيني واشتغال به تحصيل دانشجويان
3.بایگانی مستندات و مدارک لازم
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود