شرح وظایف
x
1. انجام هماهنگی های لازم جهت تشکیل جلسات شورای پژوهشی و تحصیلات تکمیلی
2. تایپ صورتجلسه شورا و ارسال نامه های مربوطه به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
3. پیگیری نامه های دریافتی از معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با هماهنگی و نظارت معاون پژوهشی
4. اطلاع رسانی آیین نامه ها و برگزاری کارگاه ها به اعضای هیئت علمی و دانشجویان
5. هماهنگی با ارباب رجوع جهت ملاقات با معاون پژوهشی
6. پیگیری امور پایان نامه دانشجویان
7. پیگیری و هماهنگی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان
8. تهیه و تدوین فرآیندهای اختصاصی تحت نظارت مافوق
9. همکاری با واحد EDO دانشکده طبق دستور مافوق
10. همکاری در برگزاری امتحانات، همایش ها، سمینارها، جلسات توجیهی، بازدیدها و رویدادهای دانشکده
11. انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
سایر امور محوله:
1. کارشناس کمیته ارتقاء دانشگاه