دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
  • تاریخ انتشار : 1400/06/13 - 11:19
  • تعداد بازدید : 576
  • تعداد بازدیدکننده : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Znx9

دیدار رئیس محترم دانشگاه به همراه معاون محترم آموزشی با مسئولین و مدیران گروه های آموزشی دانشکده بهداشت

چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400





دیدار رئیس محترم دانشگاه به همراه معاون محترم آموزشی با حضور مسئولین، مدیران گروه های آموزشی و مسئول  EDO دانشکده  در روز چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400 از ساعت 8 الی 11 در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.



در ابتدای جلسه مسئولین محترم دانشکده جناب آقای دکتر مصطفایی رئیس دانشکده، خانم دکتر عطوف معاون محترم آموزشی دانشجویی فرهنگی و خانم دکتر بتولی معاون محترم پژوهشی دانشکده ضمن خوش آمدگویی و گزارش روند فعالیت های اجرایی به بیان مسائل و مشکلات در حوزه مربوطه ازجمله موارد آموزشی، پژوهشی،مالی، نیروی انسانی،  اعتبار بخشی، فرآیند نویسی و ... همراه با ارائه راهکارهای پیشنهادی پرداختند.



در ادامه مدیران محترم گروه های آموزشی و مسئول EDOدانشکده هر کدام ضمن ارائه مختصر از فعالیتهای گروه، مشکلات مربوط به حوزه خود را ارائه نمودند.



و هم چنین معاون محترم آموزشی دانشگاه سرکار خانم دکتر فاطمه سادات قریشی ضمن استفاده از ایده ها و تجربیات دانشکده به  یکپارچه سازی فرآیندهای اجرایی در دانشکده های دیگر با برگزاری جلسات مشترک و ارائه پیشنهادات توسط مسئولین به معاونت آموزشی ضمن پیگیری قول مساعدت و همکاری نمودند.



در پایان رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر سید علیرضا مروجی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشکده و با اشاره به رفع موانع و مشکلات موجود با همکاری اعضای محترم دانشکده و معاونت آموزشی دانشگاه  مسائل ذکر شده را در قالب 17 مصوبه که اهم آن شامل: جذب نیروی انسانی، تأسیس رشته، فرآیند نویسی برنامه ها و یکپارچه سازی، اعتبار بخشی، امور مالی دانشکده و ... مصوب نمودند و قول مساعدت و همکاری را با دانشکده در خصوص مصوبات بیان نمودند.















  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 10567
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب