x
هماهنگی امور کتابخانه با مسئولین دانشکده
- نظارت بر فعالیت کارکنان تحت سرپرستی
- انجام مکاتبات اداری کتابخانه
- ارائه عملکرد کتابخانه
- هماهنگی امور کتابخانه با کتابخانه مرکزی
- مطالعه و بررسی احتیاجات مراجعه کنندگان اعم از اعضای هیات علمی و دانشجویان
- تنظیم برنامه فعالیتهایی جهت آشنا نمودن دانشجویان و کارکنان با چگونگی استفاده از کتابخانه
- تهیه آئین نامه لازم جهت استفاده از کتب و مجلات و اداره کتابخانه
- ایجاد هماهنگی در روش کتابداری و فعالیت در جهت تکمیل و تصحیح روشهای موجود
- پیگیری امور مربوط به پرداخت فاکتورهای روزنامهها و مجلات
- درخواست موارد مصرفی و غیر مصرفی برای کتابخانه
- هماهنگی و پیگیری امور مربوط به سفارش و دریافت کتاب با کتابفروشی دانشگاه
- انجام هماهنگیهای لازم جهت نمایشگاههای کتاب با معاونت پژوهشی، مسئولین دانشکدهها و اعضای هیات علمی
- تنظیم لیست نهایی کتب فارسی و لاتین جهت خرید از نمایشگاه
- هماهنگی لازم جهت تامین اعتبار بودجه خرید کتاب با حسابداری
- هماهنگی با کارپرداز دانشکده جهت پرداخت فاکتورهای مربوط به خرید کتاب
- اولیت بندی نیازها با توجه به تنظیم بودجه و ایجاد تعادل موضوعی مجموعه کتابخانه
- پیگیری و انجام اموری که از مقام مافوق ابلاغ میگردد.
x
- فهرستنویسی توصیفی، تحلیلی و ردهبندی کتب فارسی و انگلیسی
- تصحیح اطلاعات فهرستنویسی شده توسط سایر کتابخانهها
- ثبت مجلات جدید و وارد نمودن اطلاعات در کاردکس و آمادهسازی و مرتب کردن قفسههای مجلات
- آماده سازی منابع شامل کتب فارسی، لاتین و سی دی (الصاق کارت امانت، بارکد و عطف کتاب)
- وارد کردن شماره ثبت نسخ هر کتاب در پشت کارت شلف و بروزرسانی و مرتب سازی فایل کارت شلفها
- بررسی سفارشها و تکمیل اطلاعات کتابشناسی مورد نظر از طریق اینترنت جهت تکمیل فرم درخواست
- مرتب نمودن مخزن کتب به صورت روزانه
- شماره گذاری و ثبت و مهر کردن کتب و ثبت سی دیها در دفاتر ثبت
- تایپ کمیته خرید، برگه رسید و برگه درخواست کتب و ارسال لیست کتب جدید جهت اطلاع رسانی در وب سایت دانشکده
- ساماندهی امور مربوط به اهدای منابع اطلاعاتی و کتب وجین شده
- پیگیری امور مربوط به کتب وجینی جهت خروج از کتابخانه
- وجین کتب قدیمی و فرسوده
- ورود اطلاعات منابع فهرست نویسی شده به نرم افزار کتابخانه
- ایزو گرفتن اطلاعات کتب انگلیسی و ورود به نرمافزار
- پرینت کارت امانت، بارکد و عطف کتاب و سی دی از نرمافزار
- امانت و تحویل کتاب به مراجعان
- رزرو منابع مورد نیاز دانشجویان
- پیگیری تاخیرها و تماس با دانشجویان جهت عودت کتب پرمراجعه
- آمار گیری و گزارش از سیستم امانت و منابع و ارائه آمار
- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین جهت استفاده صحیح از منابع
- تسویه حساب مراجعین شامل اساتید، دانشجویان، پرسنل
- مشارکت در انتخاب منابع مورد نیاز دانشجویان و اعضاء هیئت علمی
- صحافی منابعی که در کتابخانه میسر میباشد و تهیه لیست منابعی که در خارج از کتابخانه نیاز به صحافی دارند
- پیگیری ارسال و دریافت کتب نیازمند صحافی با انتشارات دانشگاه
- مشاوره اعضاء هیئت علمی و دانشجویان جهت استفاده از پورتال منابع دیجیتالی پزشکی (PMDR)
- هماهنگی و پیگیری امور مرتبط به برگزاری کارگاههای دانشجویی (آشنایی با کتابخانه دیجیتال پزشکی ایران و سایر بانکهای اطلاعاتی، آشنایی با نرم افزارهای مختلف)
- کسب آگاهی از ویرایشهای جدید ابزارهای سازماندهی مواد (سرعنوان موضوعی، رده بندی، قواعد فهرستنویسی
- حضور در نمایشگاههای کتاب و ارتباط با ناشران و فروشندگان و کارگزاران جهت خرید مواد موردنظر
- پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است