دانشکده بهداشت
-
کارشناس رابط آموزش کارکنان دانشکده بهداشتکارشناسی مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار
1.تدوین برنامه برای استفاده مطلوب از ظرفیتهای آموزشی، پژوهشی در حوزه سلامت
2.ارتقاء کیفیت آموزشهای نظری و عملی برای تربیت دانش آموختگان متعهد و کارآمد
3.تلاش برای توسعه رشتههای تحصیلات تکمیلی موردنیاز جامعه
4.توسعه و ارتقاء فعالیتهای پژوهشی در راستای سیاستهای کلی دانشگاه
5.حفظ و حراست از اموال عمومی و ارتقاء بهرهوری
1.مسئول راه اندازی و انتشار اخبار و رویدادهای مربوط به دانشکده بهداشت در وب سایت دانشکده
2.هماهنگی جهت انعکاس اخبار در سایت دانشگاه
3.مشارکت در جلسات مربوط به روابط عمومی در سطح دانشگاه
4.هماهنگی در تهیه پرده به مناسبتهای مختلف
5.برنامهریزی، هماهنگی و هدایت فعالیتهای روابط عمومی در راستای سیاستگذاریها و برنامهریزیهای حوزه و روابط عمومی دانشگاه برنامهریزی، هدایت و اجرای ملاقاتهای عمومی دانشجویان و کارکنان
6.تهیه و تدوین برنامه عملکرد سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و رئوس برنامهها و اقدامات
1.نگهداری و ثبت و ضبط نقشهها و صورت مشخصات و مدارک فنی و عمرانی دانشکده با همکاری واحد ذیربط
2.برقراری انتظامات در داخل ساختمانها و محوطه دانشکده و ارائه خدمات و کمکهای لازم در مواقع اضطراری
3.حفاظت از ساختمان و فضای فیزیکی و اموال دانشکده
4.کنترل ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه به محوطه دانشکده
5.پیگیری و نظارت برامور مربوط به نظافت فضای فیزیکی و فضای سبز دانشکده
6.انجام امور مربوط به حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول و جابجایی اموال منقول دانشکده
7.پیگیری نامه ها و درخواست های دانشکده
8.برنامه ریزی پیگیری و اجرای امور رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشکده
9.انجام تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود روشها و امور جاری دانشکده
10.انجام اقداماتی در جهت ایجاد انگیزش و افزایش بهرهوری کارکنان
11.برگزاری جلسات داخلی برای ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولین
12.برنامهریزی و پیگیری و نظارت بر امور تدارکاتی و انبارداری دانشکده
13.پیگیری امور تعمیرات و نوسازی ساختمان، تجهیزات و تاسیسات عمرانی فضاهای ساختمان دانشکده
14.برنامهریزی و نظارت برامور حمل و نقل پرسنل و دانشجویان دانشکده
15.تهیه و تنظیم و نظارت برامور مناقصات و مزایده ها وقراردادهای دانشکده
16.پیگیری و انجام امور مربوط به اسکان و نقل و انتقال مهمانان دانشکده
17.پیگیری تعمیرات و یاخرید تجهیزات اداری و ملزومات واحدهای تابعه دانشکده
18.پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است
1.رابط ارزشیابی و رسیدگی به امور مربوط به سامانه ارزیابی عملکرد و آیتمهای مربوط به فرمهای ارزیابی و روند ارزیابی عملکرد کارکنان
2.رابط حضور و غیاب و رسیدگی به امور مربوط به سامانه حضور و غیاب پرسنل و گواهی انجام کار پرسنل و اعلام مانده مرخصی پرسنل و مدیریت سامانه حضور و غیاب دانشجویان دکتری
3.نظارت و مدیریت چارت سازمانی دانشکده
4.رابط آموزش پیگیری امور مربوط به سامانه آموزش کارکنان (شناسنامه آموزشی و....) و مکاتبات در این خصوص
5.حقوق و مزایا (ثبت احکام کلیه کارکنان در برنامه پرسنلی) و تعیین مبلغ حق الزحمه اساتید حق التدریس
6.طبقه بندی مشاغل کلیه کارکنان امور مربوط به ارتقاء رتبه و طبقه، اعمال مدرک و تبدیل وضعیت کارکنان امور مربوط بازنشستگی پرسنل، امور مربوط به تشکیلات دانشکده و...
7.تهیه پیشنویس، ثبت، پاسخگویی و پیگیری نامههای مربوط به واحد امور اداری
8.نظارت بر بایگانی و دبیرخانه دانشکده
9.امور مربوط به تخلفات اداری با نظر رئیس دانشکده، امور مربوط به تذکر و توجیه کارکنان خاطی و شکایات و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان حسب مورد
10.شرکت در جلسات مربوط به امور اداری و پیگیری نیازسنجی و تعیین شرح وظایف پرسنل و ابلاغ آن تحت نظر ریاست دانشکده
1.اطلاعرسانی برگزاری دورههای آموزشی به پرسنل در واحد مربوطه
2.نظارت بر اجرای صحیح دورههای مصوب آموزشی در واحدها
3.انجام مراحل اداری نیازسنجی آموزشی و اعلام نیازهای آموزشی به معاونت تخصصی مربوطه
4.ثبت دورههای آموزشی در سامانه آموزش کارکنان
1.امور دبيرخانه:
ارجاع نامههای وارده به دانشکده به سرپرست
ارجاع نامه های وارده از طرف مسئولین دانشکده به واحدهای مربوطه
اسکن کلیه پیوستهای نامه و ارجاع آنها به قسمتهای مربوطه
جستجوی سریع سوابق نامهها در کوتاهترین زمان
ثبت و اسکن و نگهداری کلیه نامهها به انضمام پیوستها در فایلهای مربوطه
پاسخگویی به ارباب رجوع و اطلاعرسانی به آنها از روند درخواستشان بصورت حضوری یا تلفنی
اطلاعرسانی به کارکنان در مورد نامهها و پوسترهای ذیربط از طریق نصب در تابلو و غیره
پیگیری کلیه مکاتبات داخلی و خارجی دارای سقف زمانی تعیین شده
کنترل گردش ارجاعات شامل خدمات ارجاع دهندگان و اقدام کنندگان
طبقهبندی و حفظ کلیه نامههای وارده و صادره در فایلهای مربوطه
گزارشگیری از آخرین وضعیت کاری در کارتابل پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است
2.تايپ نامهها: شامل نامههاي اداري،مالي،کارگزيني واشتغال به تحصيل دانشجويان
3.بایگانی مستندات و مدارک لازم
1.ثبت اقلام از روی برگه های محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روز نامه ،معین ، اعتبارات و تعهدات و دفتر کل
2.تهیه و تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی ، چک ، برگه های محاسباتی و کنترل حساب های مربوط به منظور رفع اختلاف
3.رسیدگی به پیش پرداخت ها و علی الحساب ها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی
4.انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب ، تهیه تراز عملیات ، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضای آنها
5.تهیه و تنظیم پیش نویس دستورات و فرم های محاسباتی گزارش های لازم ، و بودجه تفصیلی
6.رسیدگی و اظهار نظر و اقدام در مورد مسایل و پرونده های مشکل مالی و حسابداری
7.نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه برنامه ای ، جریان امور واحد یاواحدهای تحت سرپرستی، اتخاذ تدابیر وارائه راهنماییهای لازم به منظور بالاترین سطح معلومات کارکنان واحد یا واحدهای تابع در جهت بهبود امور جاری
8.شرکت در کمیسیون های مربوطه
9.مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها در دانشکده
10.پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است