دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
  • تاریخ انتشار : 1397/09/10 - 09:19
  • تعداد بازدید : 1441
  • تعداد بازدیدکننده : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSq9

هم اندیشی علمی تخصصی تحت عنوان "اپیدمیولوژی سیاسی و سلامت" با سخنرانی آقای دکتر حمید سوری




هم اندیشی علمی تخصصی تحت عنوان "اپیدمیولوژی سیاسی و سلامت"با سخنرانی آقای دکتر حمید سوری:



هم اندیشی علمی تخصصی با سخنرانی آقای دکتر حمید سوری تحت عنوان "اپیدمیولوژی سیاسی و سلامت" روز سه شنبه مورخ 6/9/97 توسط گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت در سالن غدیر برگزار گردید.



در این هم اندیشی جناب آقای دکتر حمید سوری  در مورد اپیدمیولوژی سیاسی ، اهمیت و نقش فرآیندهای سیاسی و بوروکراتیک درباره سلامت و رویکرد اپیدمیولوژیک سلامت صحبت کردند.



در پایان نشست اعضای هیئت علمی به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند، سپس جناب آقای دکتر حمید سوری و اعضای هیئت علمی گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی از مرکز تحقیقات تروما بازدید به عمل آورده و با همکاران مرکز، جلسه مشترکی برگزار نمودند.



ضمناً صبح همان روز نشستی در سالن اجتماعات دانشکده بهداشت برگزار گردید.در این نشست رئیس و معاون دانشکده بهداشت، معاونت بهداشتی و دانشجویی دانشگاه، مدیر گروههای آموزشی آمار زیستی و اپیدمیولوژی و پزشکی اجتماعی و اعضای گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی حضور داشتند.



ابتدا آقای دکتر مصطفایی ضمن خیر مقدم،  به فعالیتهای گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی در سطح دانشکده و دانشگاه پرداختند. همچنین آقای دکتر اکبری مدیر گروه نیز به معرفی گروه و توانمندی های آنها برای تاسیس رشته کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی اشاره نمودند. سپس آقای دکتر حمید سوری و سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.





 




  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 10196
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب